« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
ظهر امروز انجام گرفت؛
نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده با اصحاب رسانه این شهرستان و تجلیل از خبرنگاران در محل اداره آموزش و پرروش این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،در این نشست سیف الله محمدی نسب با تبریک  هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در کنار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ دولت به ویژه کارمندان بزرگوار، یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند روزهای پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامی و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامی و یادشان را زنده نگه داریم.



رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده افزود:در طول انقلاب دولتهای مختلفی با رای مردم انتخاب و خدمات فراوانی را برای نظام و مردم به ارمغان آوردند به جز دولت بنی صدر که با رای نمایندگان ملت عزل گردیده است.

محمدی نسب اظهار کرد: بر خلاف عده ای دنبال سیاه نمایی دولتی و پرفروغی دولتی دیگر نیستیم و اعتقاد داریم همه دولتها خدماتی داشتند و البته دارای نقاط مثبت و منفی و در این خصوص مردم بدرستی قضاوت خواهند کرد.

وی افزود ضمن احترام به دولتهای گذشته و از آنجایی که در دولت تدبیر و امید قرار گرفته ایم و منتصب به این دولت هستیم بخشی از افتخارات این اداره را خواهم گفت .



ایشان در ادامه به تشریح فعالیتها و موفقیتهای این اداره در حوزه های آموزشی ؛ پرورشی ؛ بهداشت و تربیت بدنی پرداخت و عنوان کرد:

*شهرستان لنده طی یکسال گذشته از لحاظ آموزشی جهش فوق العاده ای داشته است.

*در زمینه برگزاری کنکور سراسرس علیرغم اینکه در سراسر کشور این امر به عهده آموزش عالی می باشد اما با بضاعت کم تلاشهای گسترده ای را به منظور اجرای بهتر و خدمت به دانش آموزان این منطقه انجام داده ایم.

*از آنجایی که کنکور سراسری حاصل عمر 12 ساله دانش آموزان می باشد لذا در نظر گرفتن فضایی مناسب برای این مهم لازم و ضروری بنظر می رسد.

*طی یکی دو سال اخیر بیشترین در صد قبولی را در بین رشته های مفید داشته ایم و تعداد 10 نفر دانش آموز با رتبه ی زیر 1000 داشته ایم که در مقایسه با سنوات گذشته بی نظیر بود.

*در حوزه پرورشی رتبه های بسیار مطلوبی را کسب نموده ایم که نسبت به  سنوات گذشته بی نظیر بود.

*شهرستان لنده فاقد مدارس شاهد ؛ نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد.

*در سال گذشته با تلاش خوب همکاران اینجانب دبیرستان متوسطه اول روستای شیتاب مجددا افتتاح و همچنین در سال جاری مدرسه گرده گلات موگرمون شروع به کار خواهد نمود.

*طی یکسال گذشته ساخت و سازی در سطح شهرستان بدلیل مشکلات مالی وجود نداشت.

*روابط عمومی این اداره در بین شهرستانها و مناطق رتبه دوم را کسب نموده است.

*مهمترین مشکلات این شهرستان در حوزه آموزشی و پرورشی کمبود فضای فیزیکی و همچنین کمبود دبیران فنی و علوم پایه از جمله ریاضی و فیزیک می باشد.

سیف الله محمدی نسب در ادامه با اشاره به تلاشهای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه گفت: 17 مرداد ، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی کشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش  شهرستان لنده  تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم.

در پایان این نشست با اهداء هدایا و لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: