« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
یادواره ۱۳۷ شهید کارمند دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، یادواره 137 شهید کارمند دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور خانواده شهدا، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، کارکنان ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای جهاد کشاورزی برگزار شد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید بزرگوار به عنوان یار باوفای حضرت امام(ره)، انقلاب و حامی توده‎های مستضعف جامعه خدمات ارزشمندی را برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند.

حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز با اشاره به اینکه دولت‌ها همیشه مورد حمایت حضرت امام (ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری بوده است، اظهار داشت: دولت‌ها باید با انجام خدمات ارزشمند و رعایت شاخص‌های اسلامی و انقلابی ،دولت اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظام خون‌بهای شهیدانی بوده که نامشان زینت‌بخش همه محافل است،  بیان کرد: نام شهیدان بر پیشانی تاریخ می‌درخشد و نباید تنها به شکل ظاهری برگزاری یادواره‌ها توجه کنیم بلکه باید از شهیدان روش و منش انقلابی-اسلامی را فرا بگیریم و در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

خرم‌روز گفت: با توجه به نامه 53 از نگاه امام علی(ع) داشتن ویژگی‎های شامل سیستم اقتصادی سالم، ایجاد بنیه دفاعی و نظامی با اقتدار، ایجاد فضای فرهنگی سالم برای رشد و تعالی تلاش برای عمران و آبادی جامعه برای کارگزاران دولت اسلامی لازم و ضروری است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید الگوی دنیا باشد افزود: لرزیدن پای کارگزار دولت اسلامی پذیرفتنی نیست و باید در این زمینه خیلی حساس باشیم./تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: