« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
امام جمعه سوق عنوان کرد؛
امام جمعه سوق گفت:امروز مایه تأسف است 9 کیلومتر جاده‌ای که 10 سال از شروع آن می‌گذرد هنوز در بلاتکلیفی باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل عصر امروز در دیدار مردمی استاندار و هیأت همراه در شهر سوق با بیان اینکه بخش سوق به رغم داشتن استعدادهای علمی و نیروی انسانی تأثیرگذار در استان اما محروم و عقب مانده است افزود: در 37 سال گذشته آنطور که باید مورد لطف قرار نگرفته و این بی‌مهری نارضایتی مردم را در پی داشته است.

کیانی‌اصل افزود: مردم سوق خواسته‌های به حقی دارند و با توجه به سفر دولت به این استان امیدواریم این سفر خیر و برکاتی برای سوق داشته باشد.

وی راه ارتباطی سوق به دهدشت را از پروژه‌های شرم‌آور در طولانی شدن اجرا دانست و گفت: در زمانی که تکمیل و بهره‌برداری از اتوبان‌ها کمتر از 2 سال طول می‌کشد امروز مایه تأسف است 9 کیلومتر جاده‌ای که 10 سال از شروع آن می‌گذرد هنوز در بلاتکلیفی باشد.

امام جمعه سوق با قتلگاه خواندن این جاده افزود: اگر مسؤولان هر روز 2.5 متر از جاده را زیرسازی و اسفالت می‌کردند تاکنون به اتمام رسیده بود.

وی با اشاره به بهانه‌های به درازا کشاندن این پروژه گفت: اگر پروژه اعتبار ندارد دلیل نداشت همه جاده زخمی شود می‌توانستند به اندازه اعتبارات زیرسازی و عملیات اجرا کنند.

کیانی‌اصل ضعیف بودن عملکرد پیمانکاران را از دیگر دلایل مسؤولان در کندی روند پروژه دانست و ادامه داد: اگر دلیل این است چرا پیمانکار خلع ید نمی‌شود و چرا نظارت به درستی انجام نمی‌شود؟

امام جمعه سوق ارجاع مشکلات به دولت گذشته را هم دلیل منطقی در به سرانجام رساندن پروژه ندانست و بیان کرد: امروز مردم این دولت را می‌بینند و نمی‌توانند یقه دولتمردان سابق را بگیرند کما اینکه اقدامات خوبی که دولت گذشته شروع کرده اگر در دولت فعلی به نتیجه برسند به نام دولت تمام می‌شود.

وی راه ارتباطی روستاهای بخش را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه دهستان راک با دارا بودن جمعیت بالا برای رسیدن به سوق باید از دهدشت عبور کنند گفت: اگر جاده مورد نظر این روستا تکمیل شود 25 کیلومتر در طول مسیر و هزینه دولت صرفه‌جویی می‌شود.

کیانی‌اصل هم‌چنین ظرفیت‌های گردشگری تعدادی از روستاهای بخش سوق را یادآور شد و افزود: روستای دژکوه زادگاه شهید طیب و حسین پناهی راه ارتباطی مناسبی ندارد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: