« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
پایگاه خبری آوای رودکوف-صبح زاگرس نوشت:عدل هاشمی پور با شعار تعامل با دولت توانست رای مردم را کسب کند اما نماینده کهگیلویه بزرگ مرزهای تعامل را درنوردیده و تقریبا سخنگوی دولت در استان است.

هاشمی تقریبا در اغلب سخنرانی های خود به حمایت از دولت پرداخته است حمایتی که جنبه تعریف آن بیشتر از حوزه نظارتی وظایف نمایندگی است.

البته عدل هاشمی تازه کار در عرصه نمایندگی کاملا نقطه مقابل بزرگواری نماینده سابق این حوزه انتخابیه ظاهر شد و نتوانست بین خواسته خوددر حمایت از دولت و وظایف نمایندگی تعادلی برقرار کند و در جنبه های حمایتی این روزها حتی بیشتر از تاجگردون که به عنوان نماینده حامی دولت شناخته شده، ظاهر شده است.

هاشمی پور تنها چند ساعت پس از خروج دولت از استان خبر از زیر و رو شدن کهگیلویه بزرگ با مصوبات هیات دولت داد و معتقد بود که کهگیلویه پس از سفر متحول می شود اما آیا واقعا کهگیلویه متحول می شود؟

از این قسم مصوبات در دولت های دیگر هم برای کهگیلویه مصوب شد و حتی بسیار بیشتر از حجم کنونی اما آیا کهگیلویه متحول شد؟

دردهای کهگیلویه هم تاکنون شناخته نشده است و هنوز هاشمی پور معتقد است که دردهای این شهرستان آن چیزهایی است که او می گوید اما واقعیت این است که تاکنون هیچگاه هیچ نشست رسمی و هیچ تیم مشاوره ای برای شناخت دردهای این شهرستان از نخبگان درون و برون استانی تشکیل نشده است. آیا آبرسانی کهگیلویه را نجات می دهد؟ آیا جاده روستایی راه نجات کهگیلویه است؟ آیا پاتاوه دهدشت به دیار بلاد شاپور رونق می بخشد؟

بهرحال هاشمی پور عزم خود را جزم کرده است که با تعریف و تمجید از دولت کهگیلویه را آباد کند و فعلا در زمینه وظیفه اجرایی نماینده اظهار نظری نکرده است؟

حالا از تعامل و حمایت بگذریم و همچون بحث صنایع و معادن و کشاورزی، مشکلات دهدشت هم به علت عقاید هاشمی پور به گوش دولت نرسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: