« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
تجلیل از خبرنگاران در
در نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اصحاب رسانه ، اقدامات و عملکرد این مرکز در یکسال گذشته تشریح و از خبرنگاران تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛نشست خبری رئیس شبکه  بهداشت و درمان شهرستان لنده  با اصحاب رسانه برگزار شد.

امرالله خانی در این نشست گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند که با انعکاس اخبار به جامعه آگاهی می بخشند.


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده  با اشاره به فعالیت‌ها و زحمات خبرنگاران در پوشش و ارسال اخبار اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز شاهد پیگیری و اطلاع‌رسانی خوبی از سوی اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان بوده‌ایم.

 وی در ادامه به خدمات ارزنده دولت در بخش  سلامت اشاره کرد و با تقدیر  از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت :علیرغم مشکلات فراوانی که در سطح شهرستان لنده وجود دارد اما در بخش تجهیزات و زیر ساختها کمکهای فراوانی به این شبکه انجام گرفت.

امرالله خانی در ادامه اظهار کرد: با همکاری مسولان استانی سه نفر به کادر آزمایشگاه این شهرستان اضافه و همچنین تجهیزات جدیدی برای این مرکز پیش بینی گردیده است.



ایشان همچنین در خصوص کمبود نیروی انسانی در حوزه سلامت و درمان این شهرستان گفت: خوشبختانه و با همت مسولان استانی 11 نفر سهمیه استخدامی برای شبکه بهداشت و درمان لنده پیش بینی گردیده است.

در پایان مراسم به مناسبت روز خبرنگار،از خبرنگاران  تجلیل به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: