« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد از یک نوع سرقت عجیب و استثنایی در استان پرده‌ برداشته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از فارس، نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد  به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

در این نشست که درباره موضوعات مختلف صحبت و تصمیم‌گیری شد یکی از موضوعات مهم در خصوص نبود علائم هشدار دهنده در هنگام انجام و اجرای پروژه‌های راهسازی در برخی از نقاط از جمله در محور چرام به دهدشت و برخی از محورهای دیگر بود.

سیاوش فرهادی مسؤول دفتر نظارت سازمان برنامه و بودجه استان در اثنای ذکر برخی از مشکلات پروژه‌های عمرانی یکی از مشکلات را به عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده در هنگام عملیات راهسازی ذکر کرد.

حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه با بیان اینکه پیمانکاران این علائم را نصب می‌کنند و بی‌توجهی از سوی‌ آن‌ها صورت نگرفته، اظهار کرد: متأسفانه علائم هشدار دهنده در این پروژه‌ها به سرقت می‌روند!

وی گفت: پیمانکاران با مشکلات نقدینگی زیادی مواجه بوده و پولی به آن‌ها داده نمی‌شود، اما هر از چند گاهی باید علائم هشدار دهنده جدید نصب کنند که آن هم در ظرف تنها چند روز به سرقت می‌رود.

به گزارش فارس، با این روش دزدی و سرقت جدید که بازی کردن با جان مردم است؛ وظیفه مسؤولان و نیروهای مرتبط با جلوگیری از سرقت‌ها سنگین‌تر می‌شود و اگر تلاش بیشتری صورت گیرد به حتم می‌توان سارقان را در مدت زمان کوتاهی دستگیر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: