« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
در پاسخ به سوالات بعضی از همکاران عنوان شد؛
خداي متعال هرگز نسبت به بندگان صابر و راضي جز آنچه شايسته آنان است انجام نمي‏ دهد و مقدرات او از آنچه مي ‏پسندند و نمي ‏پسندند برايشان بهتر است.
پایگاه خبری آوای رودکوف ،همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد و نشست هم‌اندیشی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری مقرر شد تا به قید قرعه از بین 37 سایت دارای مجوز ؛ در استان چهار خبرنگار یا نماینده پایگاه خبری به قید قرعه انتخاب و یک نفر هم از خبرنگاران صدا و سیما به انتخاب رئیس سازمان صدا و سیما استان در نشست خبری با رئیس جمهور سوالات خود را مطرح نمایند.

که این اتفاق به درستی انجام گرفت و بر همین اساس «پایگاه خبری آوای رودکوف» جزء چهار خبرنگار انتخابی  جهت حضور در جلسه پرسش و پاسخ با رئیس محترم جمهور و طرح سوال از ایشان انتخاب شد.

در همین جلسه یکی از همکاران رسانه ای طی تماس تلفنی با مدیر مسول این پایگاه خبری اعلام نمود که برابر نظر رئیس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری و به منظور رعایت عدالت در بین خبرنگاران از لحاظ جنسیتی ! شما باید خبرنگار خواهری را برای این نشست به اداره کل ارشاد اسلامی استان معرفی نمایید که این کار انجام و یک نفر از خبرنگاران همکار که شخصا تمایل فراوانی برای این کار داشته معرفی اما با کمال تاسف نامبره در آخرین ساعات که فرصت دیگری برای این پایگاه وجود نداشت بنا به هر دلیلی !! اعلام انصراف نموده و به همین دلیل توفیق حضور در این نشست فراهم نشده است .

در پایان ضمن تقدیر از مسولان عزیز اداره کل ارشاد اسلامی استان و همچنین رئیس دفتر ارتباطات ریاست محترم  جمهوری ؛ خودم و همه همکاران رسانه ای و عزیزم را توصیه می کنم به تقوای الهی و متانت و بردباری و یاداشت کوتاه خود را با کلامی گهربار از امام معصوم حضرت امام جعفر صادق (ع) به پایان می رسانم.

اعلموا أنه لن يؤمن عبد من عبيده حتي يرضي عن الله فيما صنع الله اليه و صنع به علي ما أحب و کره، و لن يصنع الله بمن صبر و رضي عن الله الا ما هو أهله و هو خير له مما أحب و کره 
؛ بدانيد که هيچ يک از بندگان هرگز به مقام ايمان [کامل] نمي‏رسد مگر اين که نسبت به مقدرات الهي راضي باشد، چه مورد پسند او باشد و چه نباشد. خداي متعال هرگز نسبت به بندگان صابر و راضي جز آنچه شايسته آنان است انجام نمي‏دهد و مقدرات او از آنچه مي ‏پسندند و نمي‏پسندند برايشان بهتر است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
اگر بحث جنسیتی طرح شده بود پس چرا خبرنگاری که به جای خبرنگار آوای رودکوف معرفی شد مرد بود نه خواهر!!!!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: