« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
محمد سبحانی عنوان کرد؛
رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مقدمات تأسیس سلامتکده طب سنتی در یاسوج انجام شده، گفت: با دریافت موافقت اصولی این مرکز راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، محمد سبحانی، رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۱۳ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: رایزنی‌های اولیه برای راه‌اندازی طب سنتی در یاسوج با دریافت موافقت اصولی با نهادهای مسئول، انتخاب مکان و رایزنی با متخصصان طب سنتی در استان فارس انجام شده است.

وی افزود: راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی از پیشنهادات سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بوده که برآورد هزینه آن دو میلیارد تومان اعلام شده است، ضمن اینکه پیش از این تفاهم‌نامه تاسیس آن با استانداری منعقد شده بود و با تامین اعتبار آن، عملیاتی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: این دو طرح در صورت راه‌اندازی علاوه بر جواب‌گویی به نیازهای سلامت استان، می‌تواند در زمینه اشتغالزایی نیز مؤثر باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: