« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
یاداشت-احمدعلی کریمی زاده لنده
صبح دیروز سه شنبه دوازدهم مرداد نود و پنج خورشید در حالی طلوع کرد که قلی شهبازی خوابیده بود اینبار موذن شهر در خوابی فرو رفت که بیداری به دنبالش نخواهد بود .
پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

احمد علی کریمی زاده:بی شک اطراف دنیای مکانیکی و ماشینی به روز مان که پر است از دستاوردهای نوین تکنولوژی، عواطف انسانی کمتر تبلور می کند ، انسانهایی وجود دارند که نوستالوژی دیاری به آن حلقه خورده است .
صبح دیروز سه شنبه دوازدهم مرداد نود و پنج خورشید در حالی طلوع کرد که قلی شهبازی خوابیده بود اینبار موذن شهر در خوابی فرو رفت که بیداری به دنبالش نخواهد بود .

مردم بخش سوق و شهرستان لنده پیرمرد روشن دلی را تودیع کردند که سالها تبدیل شده بود به رایزن انسانها در نزد معبود و مردم در باورخود دعاها و اذکار این پیرمرد نابینا را دستاویزی برای حاجات خود می دانستند .کسی که همیشه سیمای مهربان و پر از عطوفت و مظلومیتش در شهر بزرگی می کرد .او به میدان امام خمینی سوق معنایی معنوی تر بخشیده بود .مردمان دیار طیبی گرمسیر همواره به دیدن ایشان آنقدر عادت کرده بودند که اکنون جز انگشت حسرت به دندان گزیدنی بیش از فقدان این مرد خدایی علاج ندارند کسی که فریادهای هوی بخرین سحرها و ضربات دستانش بر سقف خودروهای مسافران با خاطرات مردان و زنان چنان اجین شده بود که انگار مهر سلامت سفر در دستان وی بود که حافظ جان مردمان می شد.

روشن دلی که گرچه چشم هایش نمی دید اما با چشم دل کوچه کوچه شهر را چون کف دست می شناخت و با صدای مردمان هویتشان را بدرستی حدس می زد.یادش تا همیشه زنده خواهد ماند .

کسی که همواره برای مردگان دعا و فاتحه می خواند اکنون در زیر خروارها خاک منتظر دعا و فاتحه مردم دیارش هست .

قلی عزیز یادت گرامی و روحت شاد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
تمام وجودم از شنیدن این خبر ناراحت شد.خداوند ایشان را بیامرزد.و بهشت برین جایگاهش باد.«ای خوش آن نغمه که مردم بسپارند به یاد».همیشه در اذهان مردم لنده جاویدست.خداحافظ ای بیمه کننده هر صبح مسافران لنده.
مهدی گلالی تراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
قشنگ نوشتین دوست خوبم.خدابیامرزدشون
محمد جواد شهبازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی همشهریان عزیز انشا الله که بتوانیم ذره ای از محبت های شما دوستان و آشنایان به طریقی جبران نماییم خداوند رفتگان شما را بیامرزد و ایشان را مورد رحمت خود قرار دهد و با تشکر از آقای کریمی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: