« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: امیدواریم مسئولان کم ‌کار استان برای رضایت خداوند دست به استعفا بزنند، زیرا برخی دوست دارند با مدیریت‌های خود مردم تاوان آن را پس دهند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امشب در همایش بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت و روز صنایع کوچک با تاکید بر توانایی مدیران در انجام امور و رفع مشکلات اظهار کرد: مدیران با توجه به توانایی‌های خود در رفع کردن مشکلات شناسایی شده و افرادی که در این امر دور باشند دچار ضعف مدیریتی هستند.

وی با تاکید بر وحدت و اتحاد مسئولان استان افزود: مسؤولان استان باید برای رسیدن به اقتدار اقتصادی در همه بخش‌های موجود در استان اتحاد داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت و تولید مناسب نیست تصریح کرد: گره‌های کوری در وضعیت اقتصادی و بخش صنعتی خوزستان وجود دارد که با مدیران کارآمد و تقویت آنها می‌شود آنها را از بین برد.

موسوی جزایری با بیان اینکه مسئولان استان تهران به دلیل در دسترس بودن مسئولان کشوری و وزیر صنعت وضعیت بهتری نسبت به استان‌ها و شهرستان‌ها دارند خاطرنشان کرد: موضوع نالایقی و ضعف برخی از مدیران ناکارآمد و ضعیف در کنار کار ضعیف بانک‌های استان را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور می‌رسانم.

وی با تاکید بر کنار گذاشتن مدیران کم‌کار و افرادی که در کار خود برای پیشرفت استان ریسک‌پذیر نیستند عنوان کرد: امیدواریم این مسؤولان برای رضایت خداوند دست به استعفا بزنند، زیرا برخی دوست دارند با مدیریت‌های خود مردم تاوان آن‌را پس دهند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: