« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی برای ساخت مدرسه در روستاهای استان به شرط تأمین زمین توسط دهیاران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست با شورای اسلامی و شهرداری مادوان برای تصمیم‌گیری در خصوص ساخت مدرسه در این منطقه اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام آمادگی برای تأمین اعتبارات ساخت مدرسه در منطقه مادوان از توابع شهر یاسوج کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: مادوان یکی از مناطقی است که با کمبود شدید فضای آموزشی روبه‌رو هستیم و باید شهرداری و شورای اسلامی برای رفع این مشکل زمین مورد نیاز را به گونه‌ای تأمین کرده و در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا بتوانیم با اعتباراتی که برای آن در نظر گرفته شده فضای آموزشی مورد نیاز را بسازیم.

این مسؤول از پیگیری مستمر خود و همکارانش در آموزش و پرورش برای رفع این مشکل در منطقه مادوان خبر داد و گفت: مشکل ما در تأمین زمین است و در ساخت آن مشکلی نداریم.

زارع‌پور همچنین در این نشست با اعلام آمادگی برای ساخت مدرسه در روستاهایی که مدرسه ندارند، افزود: از همین جا  اعلام می‌کنیم روستاهایی که نیاز به فضای آموزشی دارند در صورتی که آموزش و پرورش در آنجا مدرسه قدیمی و فضای آموزشی نداشته باشد و در صورت تأمین زمین توسط دهیاران، فضای آموزشی ساخته خواهد شد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: