« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
درخواست -احمدعلی کریمی زاده
آقایان مسول ،بازی های سیاسی را اندکی رها سازید و لا اقل در این مورد متحد باشید و نگذارید انگشت ملامتگر مردم بدرقه راهتان باشد و یادگاری بهتر از این از دولت تدبیر و امید به مردم هدیه دهید.
پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

احمد علی کریمی زاده:دانشگاهی که با هزارن رایزنی و دعا و سلام و صلوات به و البته لطف دولت گذشته برای حمایت از خانواده های کم بضاعت و جلوگیری از خطرات جاده ای و بالا بردن سطح علمی فرزندان مناطق محروم به شهرستان لنده اهدا شد و دوفاز اول ساختمان آن هم پایان یافته بود به لطف دولت تدبیر و امید،نه تنها ساختمان آن تکمیل نشد و بر رشته های آن علیرغم استقبال خوب از آن افزوده نشد بلکه برنامه جمع آوری دانشگاه را در دستور کار خود دادندو فاز اول آن که آمادگی اطلاع رسانی مردمی و انتقال همه رایانه ها به دهدشت بود اجرا شد.

و متاسفانه مسولان ما و شورای شهرلنده ظاهرا همه نشستند و تماشا کردند و دارند مرثیه هایشان را می سرایند تا پس از جمع آوری دانشگاه برای مردم بخوانند و ننه من غریبم بازی هایشان را از پشت تریبونها فریاد کنند .

خالی از هر سلیقه سیاسی انصاف و وجدان را به داوری بگذارید و از خو بپرسید در دولت فعلی برای شهرستان لنده آیا ارمغانی جز پسرفت و انزوا بوده است؟

درکدام مورد پیشرفت که نمی خواهیم لااقل عقب تر نیامدیم ؟آیا این واپسگرایی برنامه ریزی شده است یا از عدم کارایی مسئولین وقت است که نتوانستند مدیریت کنند و جذب اعتبار نمایند.

آقایان مسئولین لطف کنید همانگونه که نتوانستید فاز های سه و چهار ساخت دانشگاه  را انجام دهید  جلو اجرای فاز های بعدی جمع آوری دانشگاه را بگیرید و بیش از 500خانواده را از کابوس تحصیل فرزندانشان در شهرستان دیگر برهانید .

لطفا بازی های سیاسی را اندکی رها سازید و لا اقل در این مورد متحد باشید و نگذارید انگشت ملامتگر مردم بدرقه راهتان باشد و یادگاری بهتر از این از دولت تدبیر و امید به مردم هدیه دهید.

این همه  نگاه مغرضانه و خصمانه بر مردم لنده بس است! در همه شهرستانها یک یا یشتر از یک دانشگاه وجود دارد ولی اولین جامعه شهری و اولین بخش استان چنین حقی را ندارد چرا؟تبعیض تاکی؟مردم شهرستان لنده هم متاسفانه یا خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی می کنند.یک بام و دو هوا اینجا صادق است.دانشگاه پیام نور لنده پر.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: