« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد ؛
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، بر آموزش حضوری دانش آموزان از اول بهمن ماه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛کوروش دلشاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تاکید ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، مدارس شهرستان بویراحمد از اول بهمن ماه به طور حضوری برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: قبلا آموزش به طور ترکیبی بود اما از اول بهمن ماه حضوری خواهد بود بنابراین از همه دستگاه‌ها خصوصا پلیس و مرکز بهداشت درخواست می‌کنیم آموزش و پرورش  را در بازگشایی کامل مدارس یاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیان کرد: مدارس با دو اولویت حفظ سلامت مردم و آموزش با کیفیت حضوری خواهند شد که رویکرد آموزش و پرورش هم کیفی بخشی است.


دلشاد عنوان کرد: آموزش غیر حضوری و مجازی مشکلاتی را به وجود آورد و موجب افت شدید تحصیلی دانش‌آموزان، کم تحرکی و تغییر نگران کننده در زندگی آنها شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین