« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
معاون حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:
شش میلیارد و 939 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه پرداخت تسهیلات کارگشایی یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر است گفت: شش میلیارد و 939 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود، افزود: این تسهیلات به بیش از دو هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی در سال جاری پرداخت شد.

نظری خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات خانوارهای بی‌بضاعت و مستمندان جامعه با پرداخت وام قرض‌الحسنه رفع می‌شود که کمیته امداد با اعطای تسهیلات کارگشایی تلاش دارد گام‌های مؤثری برای برطرف کردن گرفتاری‌های آن‌ها بردارد.

وی بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: پس از بررسی و تأیید نیازمندی متقاضیان واجد شرایط، آن‌ها از وام کارگشایی بهره‌مند می‌شوند و این تسهیلات بر اساس اولویت‌بندی نوع نیاز مددجویان پرداخت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن گرهی از مشکلات‌ آن‌ها گشوده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: